Inte nu igen!!!

Indys ben var ju fint under kursen men sista dagen blev kanske för mycket då det blev en hel del ridning och att han bråkade runt med John OCH dagen därpå i hagen lekte rodeotjur för nu är han sämre igen så i morgon åker vi på klinik igen...så surt men uppenbarligen var benet inte redo för det som det utsattes för....men detta är inte bra, en häst med lymfangit mår bara bra av att röra sig men eftersom han nu är sämre efter att ha rört sig så är risken det är något annat inblandat typ inflammation i kotleden eller dylikt!

Är så ledsen och just nu när jag var så inspirerad att jobba vidare på det vi lärt oss!!!
Är så rädd att Indy inte ska bli bra...Macke har tagit ledigt för att följa på kliniken i morgon....Erika var upptagen på annat håll så hon kunde inte....var så trött och ledsen på allt strul och jag kände idag att NU ÄR DET FÖR MYCKET så jag satte mig och grät en skvätt...det kändes som det behövdes. Och det är ju så jäkla dyrt också att hålla på och fara på klinik så där, ska skicka in alla papper till försäkringsbolaget snarast! Men inflammationer är inte bra att de går omkring med och han är ju unghäst så man vill ju inte ha något bestående på honom.....och det sitter som en tagg i mig....tänk om han inte blir bra! Indy är verkligen mitt hjärtas häst, det kunde inte vara bättre...han bara måste bli bra!!

Tur Macke finns och stöttar mig nu när jag är ledsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0