Nea

Det är några minuter innan jag börjar jobba så jag passar på att skriva lite.
Kom nu på jobbet och fick se att Acon-bilen står på backen....någon skurk har under helgen stulit fälgarna- så jäkla ruttet!

Både macke och jag har varit ganska risiga i helgen, jag fick världens magkrampsattack efter att ha bälgat i mig en massa juice och Macke hade lördag kväll nästan 40 graders feber. Men söndag var bättre.
Macke överansträngde sig säkert då han lördag dag var i Åmsele och körde bankörning....golfen pajjade där så jag fick hämta och bogsera dem hem...Indy var lite bättre fredag kväll och lördag dag men då bråkade han runt så hemskt i hagen på lördag så han söndag var sämre igen...hade lust att strypa honom då...

Igår på kvällen så var jag och Macke så busiga i bilen när vi kom hem från pizzerian där vi ätit en hejdå-pizza med Allan som skulle bort och studera i Göteborg....Macke och jag busade i bilen så vi nästan raglade av skratt från bilen till vår dörr.....hade nästan svårt att gå uppför trappen där jag hickande av skratt raglade efter Macke...vi kan verkligen ha skoj hehe.

Nä nu måste jag jobba, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0