Trött

Idag är Timmy trött, jag är trött och Indy var så trött så han fick komma in från sjukhagen vid halv två och han somnade direkt i sin box och sov som en stock...skönt att slippa regnet tyckte han nog. Timmy var inte sugen på att bajsa ute...fick tvinga honom ut på kissrundan.

Såg att Indy hade ganska ont i sitt ben så när han sovit en stund så masserade jag benet försiktigt och sedan lindade jag bakbenen....det onda benet för att det skulle få värme och det andra för att det skulle få stöd.


Macke och jag ska ut och äta ikväll, blir skoj....han är nu på skoterkörning...känns bra att ha Indy i stan, lättare att mocka och göra stallet när Macke är på sitt håll...när han är hemma vill jag ju vara med honom och inte behöva vara borta någon timme! Nu kommer jag och Macke få mer tid för varann...hela sommaren har varit en enda flängande till Umgransele....är lika trött nu som före semestern....har varit en jobbig sommar. Men min och Mackes kanot-tur var verkligen fantastisk...är nog bästa sommarminnet.

Här är bilder från kliniken :-)


Före Indy fick snäll-sprutan var han pigg och pillrig!



Sprutan börjar verka



Har ett styck däckad häst i famnen


Nu har han vaknat till och vi ska hem...blågolfen skymtar där bak. I den satt Timmy!


Jaha....ska man in här då?


Indy är inte så sugen på att åka mer transport! Visst är han vacker!!???



Nä nu ska jag göra mig fin innan Macke kommer hem!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0