Helgen

I helgen har jag ridit och jag och Macke har varit ut på skoter!!! Var jättekul! Jag fick min julklapp av Macke, en rosa skoterhjälm med röda hjärtan på sidan...på baksidan står det " No Little Angel" passar mig perfekt haha.När vi var inne på skoteraffären och jag vi gick mot kassan kunde jag inte hålla mig från att reta en gubbe som stod där och såg lite småsnorkig ut....när vi gick förbi så höll jag fram hjälmen och sade "HAHA jag tog den före dig" och affärsbiträdet som gick bakom frustade av skratt.....Gubben såg lite rolig ut för en rosa hjälm var nog det sista han hade på listan hehehe. Macke är så snäll och jag älskar min man så jag kan spricka!! Vi har också lyckats krångla upp en ljusstake i köket efter en del pusslande....verklar som att alla ljusstakar gick sönder i flytten.






Indy fick träffa sin flickvän Ellie i ridhuset, Ellie är det vackraste Indy vet och han gör sig så gärna till för henne.












Önskar verkligen att Ellie och Indy kunde dela hage, tror att de skulle älska det :-) Vill att Indy ska gå med en snäll och trygg häst som ändå kan plocka ned honom om han blir för kaxig....men ändå en som kan tänka sig att leka lite.
Ellie är så klok, jag har absolut godkänt min lilla pojkes val av flickvän haha.

Har också ridit i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0