Hjärtat blöder 2008-02-22

I onsdags tog jag bort min Valdi, kändes som jag gick sönder inombords!!! Grät hela dagen och natten och fortfarande river det i mig...men jag hade ju inget val....är så glad jag har min Indy, han är en fin liten vän.
Är mycket nöjd med Indy, han är intelligent och lär sig fort...vi tränar mycket repövningar och han fattar fort!

Erika har också nu tagit bort Molli så valdi och Molli, de bästa vännerna är nu tillsammans på de gröna ängarna...

Det har varit tungt att jobba torsdag och fredag...vill bara gråta usch....tur Erika och jag har varann och kan trösta varann.

I helgen ska jag träna med Timmy och Indy, blir nog kul, något roligt efter en riktig pissvecka.
Macke skulle köra skoter sade han, han har också en ny kamera på gång så han lär nog fota en massa också :-) Han är så duktig på att fota, flera bilder har varit med i tidningen.

Har troligen en box på ridskolan på gång så då tar jag upp lilla Indy dit.


Usch nu måste jag bara bita ihop ett par timmar till sedan får jag fara hem....vill verkligen inte gråta på jobbet men det är nära hela tiden. Känns nog bättre till veckan då man fått rensa huvudet i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0