Lite bilder från promenaden i torsdags

Susann Gunnarsson mailade häromdagen, hon tog lite bilder från vår promenad i torsdags :-)
Linnea och Chiquita är så söta.....Indy var mest bråkig där i början hehe men lugnade sig fort


Linnea och Chiquita
image404

Vi funderar lite på färdvägen
image405


Indy stretar och vill äta, han insåg att han gick i en djungel av MAT!! Tack och lov lugnade han sig efter ett tag.
Men det var första gången han var i skogen och då kan man ju få vara lite uppspelt!
image406


Vi traskar uppåt
image407


Linnea och Chiqita
Chiquita tyckte inte om riset så Susann fick ibland hålla undan riset så Chiquita och Linnea kunde ta sig förbi, Chiquita är lite "prinsessan på ärten" :-)
Indy stegade på bra så det bådar gott inför framtiden!
image408

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej på er!
Gud va fin Indy är, så roligt att det går så bra för dig med honom! Synd bara att man bor lite för långt bort, annars hade jag varit å hälsat på er varje dag ju:-)

Här vid kusten är allt bara bra. Rider "min" lilla busarab ganska ofta nu, är så himla upprymd idag för han fixade flera galoppombyten!!! Och jag som knappt vet hur man gör men han är så himla lyhörd så vi fixade det:-) DU bara MÅSTE komma hit snart å hälsa på!! (fast i sommar har jag ju tvingat hit er, hihi!!)

Kram på er, hälsa Macke!! Vi syns om en månad typ!! (nervös)//H

2008-05-28 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0