Veterinärbesöket på ATG förra fredagen

Veterinärbesöket gick bra, Indy rörde sig fint och de hade svårt att säga vad felet varit...han ska nu sättas igång. De tror inte det var leden som krånglade nu utan något annat i så fall typ en låsning....så han ska tränas och blir han halt ska vi in samma dag för utredning.. Har tränat honom och ridit och han mår prima. Är så glad!!!!!!!!!!!

Indy lastad



Timmy tycker vi var upp tidigt



Tjejerna (jag och Erika fram) och killarna (Macke och Timmy )bak



Väntrummet hos veterinären



Indy i boxen på ATG



Vi var lite tidiga så medan vi väntade promenerade vi bland travhästarna, Erika hittade en kompis i ett litet varmblod...en liten unghäst som nästan lyckades ha sönder hennes jacka hehehe





Den här hästen påminner lite om Erikas förra häst Molli



Tillbaka i väntrummet...Macke vill inte bli fotad





Timmy gäspar och ser ut som en lite huggorm



Indy blir undersökt på stallbacken, får springa i en cirkel


Indy var bra igen så vi får åka hem



På hemvägen lekte vi alfabetsleken och vi var värdelösa på det...när Erika skulle tänka på något på c trodde jag hon var klar och skrek "CITRON" och Erika svarade "ja det blev säkert rätt"...."vaddå, var du inte klar" undrade jag. "Nej men hade jag hunnit tänka på något på C hade det säkert varit Citron" svarade Erika och ett käbbel utbröt i bilen...vi käbblade alla tre ganska mycket och alfabetleken spårade ur till en massa snusk haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0