En skön lördag

Igår red jag och Indy ut efter ponderosavägen, gick med honom tills vi kom in på den eftersom det var mycket tung trafik efter vägen. Indy var så ivrig men han stod snällt stilla medan jag satt upp och sedan for vi iväg och kollade lite hur småvägarna som viker av från Ponderosavägen löper.....de slutade vid hus upptäckte vi men Indy var överlycklig och tyckte det hela var MYCKET intressant och småtravade ivrigt när vi svängde in på en ny och obekant väg men han var duktig.

Idag fick Indy vila eftersom jag och Macke var i Storuman med hans familj och körde skoter, det var kul men Ultran gick ned sig ganska mycket i den djupa snön. Macke och jag var på en myr och hoppade lite över snövallar. Macke sade att han när han stod och fotade så hörde han hur jag skrattade när jag studsade över vallarna...jag hade jättekul då men det var som sagt synd att Ultran gick så djupt.....det gick ganska varm och variatorremmen började slira.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0