Vilken dag PUH!!!

Idag har verkligen varit en dag med fullt ÖS!
Tidigt i morse bar det av på skoter med Macke och hans jobb, det var bitvis jättekul och bitvis kände jag mig lite utanför då de grejade på och körde där jag inte riktigt ville köra och sjön vi var på kändes inte pålitlig och hade vakar. Jag såg en vak alldeles för sent och fick hålla full gas över den istället och efter det höll jag ned gasen vart jag än skulle på den där sjön....men det blev mycket skratt också.

Här är lite bilder!

Jag på samlingen på morgonen.



En hög med Hedlunda-snickare



Isak visar sin bästa sida som alltid





Varför ska män alltid lyfta i allt??? En lyfter de andra granskar bistert hans upptåg.



Vi



Storchefen hade blivit kock och var det med glans. Kanske han valt fel bransch?



Min gulliga Macke



Isak vinkade åt mig och ville jag skulle köra in där och jag vägrade, såg ju att det inte skulle gå och när han for dit så fick jag det bevisat haha....plums i snön!



Här hittade de en brant och den gick inte bra att köra uppför så de fick försiktigt böka ned skotern


Fri



och fast det gått illa för kille nr 1 i branten så måste ju nästa dig och fastna också :-)


...och han provade 2 ggr med samma resultat.....Hmmm hur gör man nu då? Sitter visst fast!



Jag och Ultran



Nisse



Sedan körde vi hem skotrarna till Hedlunda och på vägen hem från Hedlunda pajjade min bil så jag fick bogseras. Vattenpumpen for så den började koka rejält....grrrr just när jag är som mest pank!!!



Och jag hade en tid att passa dessutom så jag blev lite stressad när bilen rasade för 16:30 hade jag en lektion inbokad med Marie som ska träna Indy och mig i akademisk ridkonst. Kan säga att det gick bra, Marie tyckte att Indy var en trevlig Individ som lärde sig fort så jag fick vara stolt. Hon sade bara positiva saker och detta kändes som ett lyft, roligt att höra att Indy fick beröm!! Jag tyckte det var väldigt roligt också och jag tror på detta sättet att träna hästar!


Nu ikväll har jag sett melodifestivalen och jag blev glad när Malena vann, det var en av mina favouriter. Hennes röst är underbar!!!!

Har börjat äta alger som kosttillskott, de ska vara bra för mycket men FAN vad äckligt! Blandade dem i vatten och det luktade som mitt gamla fiskakvarium gjorde när jag var yngre....och det smakade APA. Har hickat alger hela kvällen hurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0