ÄNNU MER SOL!

Hur underbar har inte den här dagen varit? När Macke och jag vaknade körde vi till Umgransele för att hämta Indy...givetvis var lilla Timmy med.

Synd att Indy grisat ned täcket så hemskt...det är dock tvättat nu!




Vad tänker lilla Indy på här tro?



Timmy har koll



Lilla Indy funderar på vad husse håller för ansiktet







Åter igen hamnade Fritz på bild....Macke kan inte motstå honom!



klia klia




När Indy var på plats i stan igen åkte vi tillbaka till Umgransele för att lämna tillbaka transporten till Erika och då passade vi på att åka ut till stranden (Macke, Timmy, Erika och jag).


Macke säger att han fångat två vitsäla på bild..hmm



Timmy hade hjärtans kul


Fina lilla Timmy








Det blåste ganska mycket men då solen var framme var det riktigt skönt.

Efter det så åkte jag till stallet och packade upp allt jag haft med till umgransele, jag blev ganska sur på den som lånat min box i helgen för den var hel-äcklig....jag fick mocka ut nästan ett kärr med skit och piss och allt möjligt så den som lånat den hade verkligen slarvat med mockningen efter sig....dålig stil. Indy var trött och tyckte det var skönt att komma hem!

När vi kom till lägenheten åt vi grillat...lite grillad lax, kött (åt Macke) och vegetarisk korv åt mig. Macke säger att köttet var det äckligaste han ätit.....vet inte vad det var för kött han grillade men laxen var smarrig. Nu ska vi strax se film...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0