Underbara

Min man och våra underbara djur gör livet värt att leva....älskar er så mycket!!

Macke är på jobb och det är tomt hemma, typiskt nu då man är sjuk och ligger hemma för jämnan men i morgon blir det jobb igen. Var nyss och tog in hästarna och de var så rara....alla var supergoa och skulle alla ha "sin" del av matte. Linus höll på krypa innanför skinnet på mig, han har alltid varit rar och mysig men nu verkligen visade han att " du är min matte och jag tycker om dig så mycket". Han pressade pannan mot mig och riktigt tokgosade och ville hela tiden ha mer.... Indy och Nyfiken var gosiga de med men Linus till och med ignorerade maten för att få rå om matte....så himla söt. Klart nu då jag varit sjuk så har de inte fått göra saker som de är vana. Men nu börjar jag vara pigg igen :-) Älskade hästar!! Timmy var med till stallet även om regnet gjorde att han mest tyckte det var blött och otrevligt. Jag ska nu krypa ned i ett varmt bad....

Kommentarer
Postat av: saga

snälla blogga mer:) de e juh kul o läsa din blogg!!!!

2010-09-01 @ 15:12:39
Postat av: sagaaaaaa

snälllllllaaaaaa Neeeeeaaaaaaa, blogga!!! kramar saga:)

2010-09-28 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0