GOD MORGON!

Var ett tag sedan sist....hmmm vad har hänt och inte hänt?

Indy har fått sin eksempyjamas och kliar sig mycket mindre nu, de står stallad om nätterna han och Nyfiken och det har hjälpt. Nyfiken är smällfet så en box om natten är bra även för honom så han inte kan äta oavbrutet :-)

Var ut och red med Erika förra veckan och vi hade en UNDERBAR tur. På hemvägen släppte jag loss Indy ganska bra på rakan och lät honom gasa på som han ville och mina ögon tårades så jag inget såg. Barbacka och bettlöst hehe, hade han skyggat i den farten hade jag säkert druttat av men han var nöjd med att få ösa på och hittade inte på något dumt. Erika tyckte han fått mer muskler på sistone och det tycker jag med....barbacka verkar få honom att jobba bättre på alla sätt och vis. Vi lämnade Erika och Nyfiken långt bakom oss och de kom sedan ikapp i en elegant samlad galopp, de såg för himla snygga ut tillsammans.

Letar transport för fullt och nu börjar det brinna i knutarna....blir nog så att jag får åka till sundsvall och köpa en...bläää vad långt det känns. Volvon är inne på reparation (byte av framdämpare samt olja och filter) men är tack och lov besiktad U:A vilket känns skönt. Utgifterna har som haglat över en här en tid men förhoppningsvis lugnar det sig nu.

Hade en myslördag med Macke igår, var helt underbart.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0