Lite smått smärtsam vecka hehe


Den här veckan har varit lite dryg hehehe Indy har utecklat eksem och har kliat sönder sin man så det var bara att stubba honom. Nu gäller halstäcke för honom.... Är han sveriges första stubbade arab? Deprimerande i alla fall, grät inombords då jag klippte...det kändes hemskt, han som haft så fin man!! Sparade den i en påse :-D
Han ser ut som en sportponny, Elin sade att han fick snygg hals....alltid något, man får vara glad för detaljerna haha. Nu ska vi bara rädda svansen så han inte totalsabbar den.....täcka, tvätta, smörja...

Sedan lyckades Nyfiken med en bragd igår, han slängde piggt till med huvudet då jag var vid boxen...tror jag skulle in och täcka honom och smockade mig rakt över näsan så jag svimmade...minns att jag skrek och sedan var det svart och jag kvicknade till nedanför boxen och hade då blött mig mig själv och ett hästtäcke.....hade så jäkla ont. Nyfiken var rädd och vågade knappt komma fram till mig, han blev väl skrämd då jag skrek stackarn. Jag var ganska yr och mådde illa och blev sedan hemskickad från jobbet, min arbetsledare trodde jag fått hjärnskakning. Däckade hemma i soffan under ett tak som snurrade och sov flera timmar.
Mår bättre idag men kan knappt röra näsan men den verkar tack och lov inte bruten....var ruskigt försiktig i morse då jag ledde ut hästarna och det var banne mig som att alla drogs till min näsa...fick parera mular flera gånger, kändes som alla siktade på min näsa hahahaha.

Tråkigt att sverige inte tog sig vidare i melodifestivalen men inte oväntat, vårt bidrag SÖÖÖÖG! Får se om jag ser finalen ikväll...

Nä nu kanske man skulle ätit något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0