Framsteg

Nu går det framåt minsann...Linus har insett att om man tar lite i en töm under tömkörningen så betyder inte det att man ska ställa sig öga mot öga med matten utan att man ska svänga lite :-) Han är så duktig och klok den lilla rackaren, är så stolt över alla hans framsteg. Han kommer bli en kanonhingst om han fortsätter så här!! Snygg, trevlig och klok!

Indy ska vi ta nya prover på under torsdagen, hoppas värdena är fortsatt bättre för han vill verkligen få galoppera och busa.....att bara skritta och jogga får honom smått apatisk. Försöker ändå göra allt så roligt jag kan för honom och han och Linus leker rejält i hagen. De kan leka väsa på i timmar!!! Har nu beställt benskydd till Indy för han racklar och far men benen så han sparkar sig själv ideligen....fummelgubbe :-)

Nyfiken är en dynamitladdning :-) en glad sådan.

Jag har dragit ned på mitt tempo lite för en tid, jag har kört för hårt så kroppen har börjat protestera så nu ska jag vara lite rädd om mig själv. Oron för Indy och allt som varit har nog tagit ut sin rätt...försöker nu strukturera upp allt och ta det lite lugnare så jag får tid att vila också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0