Förändringens vindar

Antar det är dags att skriva något här, ser många besökt min sida och väntat på att något ska komma från mig....Hur sätter man ord på allt som hänt? Vad är ok att skriva? Det mesta är väl ändå bäst att hålla för sig själv och inte i vredesmod smutskasta någon annan?
 
Men antar ett par rader är på sin plats nu, om inte annat så vill jag döda eventuella rykten redan då de ligger i sin vagga, man vet ju hur folk kan prata i en liten stad.
 
Som de flesta vet så har jag och Macke separerat. 
 
Vi hade väl glidit ifrån varann, vi var unga då vi träffades och det var väl mer ett kompisförhållande sista två åren....han höll på med sitt och jag mitt. Ingen av oss mådde bra i det iaf och då är det ju inte mycket göra än att bryta. Jag älskar Macke som människa och vän det kommer jag alltid göra...han varit en stor del av mitt liv och jag kommer alltid finnas för honom i den mån jag kan. I röran av separation och flytt så fann jag kärleken i en annan person vilket gjort att Macke nu inte vill ha någon kontakt med mig och det respekterar jag fullt ut, jag är inte dummare än att jag förstår det måste tagit hårt att jag så tätt inpå träffat en ny.
 
Ibland styr man inte över hjärtats väg och nu blev det som det blev, men jag vill få säga så alla vet det....inget fult har skett bakom Mackes rygg innan det tog slut, jag var inte otrogen eller något. Allt skedde då vi brytit och jag och den här personen började umgås mer men då gick det i en rasande fart för vi känner ju varann och den varma vänskap vi haft blev något mer. Vill inte låta folks fula tankar svärta ned något fint. Tiden jag hade med Macke var fin och finns alltid med mig i hjärtat och tiden jag har nu med min nya kärlek är fin men vi tar det lugnt och låter detta gro i sin egen takt <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0