Underbar helg <3

Den här helgen gjorde nog sommaren....så underbar!!!
 
I fredags då jag slutat jobba for jag och <3 till hans familjs stuga för att ha en liten mys och slapparhelg borta från stan...
 
Det var en otroligt mysig stuga, ingen el eller bekvämligheter som toa eller varmvatten fanns det så man fick verkligen känna att man var på landet och det var så stilla och tyst där! Att vakna på lördagmorgon och lyssna på regnet på plåttaket och kura under täcket var så mysigt! Vi hade varit förutseende och gjort en paj i torsdags som vi tog med (bacon och champinjonpaj och den blev supergod) så vi hade färdig mat som var lätt att värma till middag i vedspisen och på kvällen grillade vi korv i grillkåtan och drack lite vin och hade det så bra.
 
Blev fiske och bastu också, jag har ju inte fiskat på flera år och det var kul trots att det regnade :-) stod där i mitt regnställ och fiskade och kom på mig själv med att känna mig totalt tillfreds och nöjd med tillvaron trots regnvattnet som rann från håret....och mot eftermiddagen tittade solen fram och vi for ut med båten och stiftade bekantskap med en stor gammelgädda som smet för oss TVÅ GÅNGER!!! Den ska vi ta revansch på helt klart...det är sjukt störande att den kom undan  :D ! Har verkligen varit en helt underbart fin helg och jag längtar tillbaka <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0