Annorlunda lördag

I lördags gjorde jag nåt jag aldrig gjort förr, efter att Olov peppat mig rejält (han är bra på att sparka mig lite i arslet då jag behöver en peppspark) så hakade jag med mina kollegor (Olov, Joel och Nicke) då de for ut och körde motorcykel och det var riktigt kul. Ja jag erkänner, var ganska rädd i början men sedan lugnade det sig och jag tyckte det var kul och Nicke som jag åkte med var snäll och gjorde inga alltför galna grejer för att skrämma livet ur mig. Har velat ta kortet själv ett tag för jag behöver något mer än hästintresset och jag blev bara mer sporrad att ta kortet!!! Shit så kul!
 
Turen gick till Storuman-Långsjöby där en annan kollega var hemma hos sina föräldrar och de bjöd på fika. Olovs kompis Berndt var också med så vi var några som brummade in i den stillsamma byn....en bybo kom och trodde det var ett plan som landade :D
 
Sedan bjöd Olov oss på "after MC" hemma hos sig med grillat och en massa godheter, så himla trevlig kväll det var.
 
Tack Olov för du peppade med mig och ordnade lånekläder och tack Nicke som lät mig åka med honom och Joel såklart för trevligt sällskap. Ni är de bästa kollegor man kan ha! Så trevligt det var!
 
Min outfit var något annorlunda motför stallkläderna haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0