Underbar dag <3

Så himla underbar dag!!
 
Vaknade på ett strålande humör (var andra "vakningen", den första var tidigt i morse då jag i dimman släppte ut hästar och då var jag knappt vid medvetande hehe men sedan sov jag mer och vaknade glad som en lärka.)
 
Solen har tittat fram och det har varit så skönt ute, kan man annat än vara nöjd och belåten då? Promenerade till travet och red Lina en sväng i skogen, min duktiga lilla häst tyckte det var så roligt och trippade glatt fram bland barr och ris och tyckte då och då hon faktiskt kunde få lite pellets då hon var så duktig :) hon gjorde halt och vände på huvudet och tittade förväntansfullt på mig...."pelletsbelöning? Har ju inte snört dig i backen :)" Hon var ganska rolig för hon kom ihåg precis hur hon gått igår och ville utforska den slingan igen så jag satt mest och åkte och lät henne undersöka skogen som hon ville och njöt av dagen...
 
Sedan sprang jag hem så nu sitter jag tämligen mör i soffan och varvar ned och ska snart ned i badet. Är så glad och nöjd med den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0