Förkylning i slottet

Just nu huserar förkylning i vår slottsvåning, Joel har varit däckad hela veckan och jag har trillat dit men inte lika kraftigt som honom....ovanligt, jag som brukar bli halft medvetslös av feber då jag blir förkyld hehe.
 
Har varit hemma två dagar och är nu så pass bra att jag är nog pigg för att vara rejält leds och knorrar missnöjt över tillvaron :D missar ju TRÄNINGEN...GRRRRRRR.
 
Har i övrigt inte hänt så mycket intressant att berätta om, försöker sälja bilen men går lite trögt.
 
Nån som vill köpa??
 
Den har dieselvärmare, vanligt motorvärmare.
Kamrem och vattenpump är bytt
Bromsslangar bytta.
Sitter chip i den, gör den lite piggare än vanligt och snålare har jag för mig
 
Vänster bakdörr går inte öppna och den har ett missljud i vänster fram då man vrider rejält på ratten
 
Bra pris vid snabb affär :)
 
I morgon har vi biljetter till mustasch men just nu är man så otaggad som man kan bli, förkyld med känsliga öron och så konsert....blir spiknykter med öronproppar :) förutsatt man ens är i form att gå dit då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0