Förresten

I mitt snörvlande om hästarna i förra inlägget så glömde jag ju berätta att vi fått vardagsrummmet klart, äntligen kan vi se film och ligga i soffan och lever inte i ett kaos av damm och inplastade möbler. Hur skönt som helst! Men tyngsta lasset i vardagsrumsarbetet har älskade sambon och hans pappa dragit, jag har rivit tapet och grejjat på men allt spacklande, slipande och målande har jag sluppit :)
 
Erika och jag har börjat styrketräna ihop på torsdagar, går himla bra och är kul. Jag kör också en massa hemma resten av veckan för att puscha kroppen och komma i form. Trivs inte med formen jag är i nu ett endaste dugg!
 
Joel, Jon och jag var och såg Legends of rock på hotellet i lördags och Mr Big var sjukt bra, de andra var inte nära i hans klass....det var elektriskt!! Men ovan som man är att vara ute kom vi hem tidigt och stöp i säng utmattade vid 00:00 någongång haha....att vara vaken till 02:00 stod inte på kartan för oss :) Joel hade varit i Umeå på dagen och hjälpt sin syster riva ett växthus och då han kom hem blev han utsatt för vegetarisk  middag för första gången;) Han hade helt klart en händelserik dag och var ursäktad att vara trött så jag kanske bara var sympatitrött :D
 
Fick en jättefin present av Joel i söndags.....blev alldeles rörd och varm inombords. Min sambo är bra underbar han <3
 
Det planeras inflyttningsfest här snart iaf, vi klurar på datum! Då ska vi välkomna våra vänner till ett trevligt partaj här i vår slottsvåning :)
 
Nä nu ska jag vila, magsjukan är uttröttande....blä men är iaf på benen.
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0