Gottegris

Usch jag är en sjuk gottegris, har dundrat upp i vikt som fan...inte konsigt då jag fått dille på att baka och göra efterrätter och paj av alla möjliga slag :o var ju hur fit som helst i somras men det är bortblåst! GRRRRR!
Nåja bjöd tjejjerna på travet ikväll på en chokladpaj vilket uppskattades. Var grillkväll där och jag var med fast jag inte har häst där längre :)
 
Som de flesta vet är jag ju hästlös nu, Lina är såld till uppfödaren och jag ska vila och rå mig själv lite. Känns hemskt konstigt men är samtidigt skönt...i sommar då Lina rev upp benet fick jag nog inombords....kände att FAN I MIG att jag klarar avliva en häst till...blev livrädd men nu läkte det och honblev bra så hon bor hos uppfödaren nu och har det helt underbart och jag får ta igen mig.Men såg en film på Lina som uppfödaren skickade och då blev ögonen blöta... men ska hjälpa Siw rida in Storm så hästlös är jag inte :) satt på Storms rygg idag och han blev lite spänd och funderade vad tusan jag gjorde där men skötte sig kanonbra. Ingen rodeo denna gången iaf :)
 
Joel och jag har flyttat ihop och bor i en fyra i centrum, den är så stor och så mysig, har det fantastiskt bra och är hemskt lycklig med livet just nu. Vi har haft hemskt mycket göra med flytten och urstädningar av våra lägenheter och varit ganska trötta men nu får vi vila rå varann och grejja med det vi vill grejja med och de är skönt. Jag har börjat springa och det behövs....vägde mig ikväll och vågen sade "DU ÄR EN FET GRIS" :D haha men så går det då man äter efterrätt och en massa god mat stup i ett men nu ska det bli ändring. BARA BAKA PÅ FREDAGAR PUNKT!!!!
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0